sobota, 2 lipca 2011

Oczy smoka...

To jedna z moich małych "dum" :) Bransoleta Oczy Smoka- nazwałam ją tak bo te dwa kaboszony i kolorystyka przypominają mi smoka. Jestem miłośniczką tych gadów i przyznam się szczerze, że mam niemałą fotograficzną kolekcję :) Dużo na ten temat czytam i nie umknie mi żadna nowinka.

Bransoleta wykonana w całości techniką haftu koralikowego. Dwa szklane kaboszony (niewielkich rozmiarów) umieszczone na środku, otulają drobniutkie koraliki Jablonex w żółtym i zielonym kolorze.



Po obu stronach umieściłam szlifowane, beżowe łezki. Otaczają je koraliki w kolorze pistacjowej i butelkowej zieleni. Brzeg zdobią przezroczyste żółte ziarenka.



Zapinana na wygodny koralik. A w całości wygląda tak :)


Tył wykończony delikatnym, brązowym zamszem.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz