piątek, 1 lipca 2011

Śnieżynka...

Ostatnio bardzo dużo czasu poświęcam na przeglądanie literatury z rekodziełem. Gazetki, broszury, książeczki i ksigi i tak grzebiąc natrafiłam na ciekawostkę. Zainteresowała mnie mała zawieszka w kształcie płatka śniegu. Prosta do zrobienia i tak piękna , że nie mogłam sie powstrzymać. Musiałam taką mieć!!! Poszperałam w moim wielkim pudle ze skarbami i znalazłam potrzebne kryształki i koraliki. Patrząc na śnieżynkę próbowałam ja odtworzyć. Parę razy pomyliłam kierunek ( a to dlatego, że nie była schematu jak to cudo zrobić) ale sie wkońcu udało.Zobaczcie sami :)



Zmodyfikowałam górę zawieszki ( a reszta też nie wygląda tak jak na zdjęciu) i dodałam zamiast sznura koralików jedwabną tasiemkę. Jest po prost urocza.
I kolejna nowa technika zapoznana :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz